my most favorite thing

Igår hände det som bara inte FÅR hända. Mina skullcrushers gick sönder, mina bäbisar, mina älsklingshörlurar. Jag tror att jag har nyttjat dem i princip varenda dag sen jag skaffade dem. Jag säger att det var en olycklig tillfällighet men Palle påstod att jag misshandlat dem. Misshandel är en ganska allvarlig anklagelse Palle, hoppas dina argument håller i rätten...i musikrätten! Som tur är visade det sig att Annelis sambokille Schmikael kunde laga ledsna hörlurar så nu behöver jag inte skramla ihop en massa spänn för att införskaffa nya. tack micke!

"Ring jeanette, hon ligger på sjukhus nr blablabla" löd smset jag fick av dennis igår. Med hjärtat i halsgropen ringde jag numret medans bilder på jeanette med en svets i ögat flög genom huvudet. Det visade sig att hon hade opererat bort halsmandlarna, vilket iofs är en allvarlig grej, man måste faktiskt spendera en del nätter på sjukan. Men tur att det inte var nåt värre, jag har hört att svetsar i ögat kan vara mycket mycket otrevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback