bad ass motherphunker

Lätt sliten idag, Palle ligger utspralad över gästsängen. Jag sa till mig själv att vi absolut skulle ta en taxi hem igår men lik förbaskat slutade det hela med ett vi alla somnade i nators säng. Man blir lätt lite lat när man bor en bit utanför stan. Tur att nator bara älskar när vi sover över:) Så var vi och invigde stans nya pizzeria tre kronor vars pizzor får 4 av 5 stjärnor och det är inte fy shame!

Igår var vi och firade Micke som fyllde 24, var det så här många som fyllde år förra året? Jag tycker att det enda man gör är att fira folk. men det var trevligt sen gick vi ut på kalles där jag vann 270 spänn och sen förlorade 100 av dem på black jack. ändå nöjd! Däremot fattar jag inte folk som försöker "hjälpa" en, jag vill inte ha hjälp jag vill spela bort mina pengar själv tacksåjävlamycket.

Idag är det söndag och då måste man suga ur all helgmagi som finns kvar innan jobbveckan börjar..igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback