Livet, vart försvann du?

Ahhrrrrggghharrgh, jag har inget liv! Kom hem halv tio igår, gick och la mig, och nu ska man jobba. Till på köpet så lyckades jag gå upp en kvart för tidigt tack vare min skitväckarklocka som skaffat ett eget liv. Eller så var det jag som ställde den fel, sånt där vet man aldrig sirru. Jag vill verkligen träna idag också, men risken är ju då att det blir samma scenario ikväll, kommer hem, hittar tiden att få ur mig ett halvhjärtat "mhhhhhhaaaj" till min kära sambo innan man stöper i säng.
Pendlingen hade varit så mycket enklare om man bara kunde åka raka vägen hem istället för att göra visiter i rosbajs och bajsfjärden. Kan inte bara alla sluta åka bussen därifrån och även sluta hälsa på folk som bor där? Vi vet ju alla att där bara bor pensionärer och hundar hur som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback