Monday phunday

7 minuter kvar tills COJan kommer att föra oss på snabba hjul till Lulstan. Känns skönt att köra bil istället för att sitta på suräckelbussen. Nu slipper man lyssna på skräp RIX bara för att busschauffören råkar tycka att morgonsol är det bästa sen skivat bröd.

Helgen har varit väldigt upp och ner. Jag tror att hela känsloregistret har spelats upp med extrema skiftningar. Jag är helt jävla slut i båda hjärna och hjärta.
Hade en mindre livskris när det verkade som om att mitt förhållande var på väg mot ruinens brant. Nu har vi snackat och jag älskar ju den där killen. Så det verkar lösa sig, vi ska jobba på´t i alla fall.

Sen gick modevisningen som en dans! Det var verkligen extremt lyckat och det kom massa folk. Awesome!

Ne nu går skjutsen! Ord till din mamma!

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh, gumsan!! Hang in there! Sommaren är på väg och då blir allt mycket lättare (hoppas jag iaf). Du och palle passar ihop som ronny och ragge =)

Miss ya! puss

2009-05-04 @ 22:19:07
Postat av: Anonym

va snygga ni var i badhuset

2009-05-06 @ 17:45:23
Postat av: Ida

Shit, tungt med en livskris..! Men skönt att höra att det löste sig. Känns som att du och Palle ska ju faktiskt vara! :) Hade exakt samma upplevelse som du samma helg (scary..!) men det löste sig ikket. Därav min frånvaro på modevisningen som jag faktiskt hade tänkt titta på! Men ni såg jättefina ut på bilderna :) Kram

2009-05-06 @ 19:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback