vattenskada

Stackars blogg! Du har varit helt ensam i cyberspace alldeles för länge..jag lovar att lägga mer tid på dig min tyste, försynte vän.

Uppdatering: Vattenskada hände, så nu bor jag och Pärka överallt och ingenstans. Eller Palle jobbar borta så han behöver inte bekymra sig om husrum så många dar i veckan. Tur att man har snälla föräldrar och svägerskor som ställer upp för ett par bostadslösa luffare. Förhoppningsvis så tar inte torkningen så rackarns lång tid, fast de sa iofs 2-8 veckor, vilket är en bra och tydlig tidsuppskattning.. Vi får hoppas på närmare 2 istället för 8!

Sitter och väntar på en tatueringstid, Anneli har ritat upp en superfin en. Tyvärr fick jag inte tid förens 11:e april 2011 så det är bara att vänta.

För att klaga lite på allmänhälsan så har jag hostat non stop i 2 och en halv vecka. Detta börjar bekymra mig en aning så jag har bokat en läkartid på hermelinen..på lördag? Jag tror jag måste ringa och kolla upp detta..

Vi var i Umeå i helgen och firade Hannas pojkvän Anders på hans 30 års dag. Det var sjukt roligt med pizza och rosè och festvåning på TC! Behöver jag påpeka att alla var jäTTE fulla? Särskilt Herr Pahlin som blev utkastad till slut och fick akompanjera mig till hotellrummet som lyckligtvis låg precis mittemot TC. Efter att jag gått tillbaka en sväng så hade Palle givetvis lyckats smita i sitt dilerium utan att ta med sig hotellnyckeln eller viljan att svara i telefon. Till slut kom han lufsandes efter vägen och vart han varit vet inte han och ingen annan heller...jesus kristus!

Jag avslutar detta inlägg med en bild på mitt brorsbarn som jag snott från Lenas blogg som för övrigt är mycket mer uppdaterad än den här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback