No practisising

jag hade allt ordnat..jag skulle börja praktisera om en vecka, på vejm, det skulle vara magiskt. jag skulle lära mig om att vaxa, fixa naglar, förlänga fransar och allt det där som jag vill lära mig. Men ack lyckan var kortvarig då min kära handledare ringde mig och berättade att vår moderata skitregering bestämt att all praktik skall upphöra med omedelbar verkan. jaha? Och vad ska jag göra istället? "Söka jobb" säger handledaren. Smart va? Hur faan kan vi ha röstat fram den här skiten? alla bara tjatar om att ooo fredrik är så smart och duktig och vi behövde byta statsminister...jaha? Så det är bättre att ha hitler som statsminister än att stackars Göran skulle fått sitta kvar? Jag tycker..Nej..nej nej nej för innihelvettesNEJ.

Nu ska jag ner på stan för att köpa vinterskor för pengar jag inte har..Tack Fredrik för att du bryr dej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback