endagshelgen

å vad det känns bra att vara ledig idag! Skulle egentligen jobba men jag bytte skift med en arbetskamrat och nu sitter jag här, redo att begynna mitt wow-spelande vilket jag skänkt alldeles för lite tid åt på sista tiden. Fan att man måste jobba! 

Det är bara en månad kvar tills jag drar till Stockholm. Det känns bättre och bättre för var dag som går och trots att jag kommer att dö av saknad så tror jag att jag behöver det här. och vad fan gnäller man om egentligen? wää, jag måste fara till Stockholm och plugga till mitt drömyrke..åå så jobbigt. Nä fan man ska vara glad för de chanser man får. Världen är för full av människor utan möjligheter. Man måste bara ta sig ur sin bekväma zon och våga hoppa.

Annars börjar leggan återgå till något som liknar ett beboeligt hem. Det enda som saknas nu är alla dörrar som ska lackeras men det är det enda. Ja och det faktum att det luktar rök konstant i hela läggan. Tack Sture, och tack byggisar som inte kan fixa ett ordentligt luftsystem. Man borde inte få röka i lägenheten, helst inte om man faktiskt har en balkong att nyttja.

Elin och Rocky har dragit iväg till Thailand nu, och jag dör av avundsjuka! Det här är den perfekta tidpunkten för att dra utomlands, nu när kylan faktiskt intagit Piteå. Hoppas ni får en smashing time!

Jag hade tänkt få ut igår men det visade sig att alla redan varit ut på fredagen och ingen var sugen på fest. Så jag fick svälja partymonstret och hänga med på bowling istället. fast det var inte fy skam, bowling är jävligt kul, men alldeles för dyrt! Palle vann i alla fall med Fredrik som en frenetisk tvåa. Jag kom 3.a  och the Tit kom sist. Ibland hjälper en enorm ansats och att gå ut i spagat föga Tommy.

I veckan ska jag leva sunt i alla fall. jag har inte tränat ordentligt sen före jul nån gång. Men nu ska det bli ändring på det..ut ur bekväma zonen så att säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback