Det var den semestern det

Ja man var ju medveten om att semestern skulle gå fort men damn. Jag tror ändå att sommaren 09 har varit bland de bästa somrarna evar. Vi kanske inte fick så mycket gjort på huset som man kanske skulle ha önskat..men då har man haft desto roligare.
Nu har jag äntligen fått fixa till min gamla tatuering och det var bannemej på tiden. Världens bästa robert tog sig tid att fixa den igår och det ser inte ut som samma tatuering längre. Väldigt nöjd över den!

Mycket folk ute igår också och en jävlit trevlig förskiva, men nu är det slut på det roliga..är jag bitter? JA



Kommentarer
Postat av: Lina

Ååå jäklar vad snygg tatueringen blev. Jag blir avundsjuk..Saknar dig otroligt mycket. Puss puss

2009-08-12 @ 01:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback