Die Mauer

Dagen har varit awesome, som vanligt när man är ledig. Men idag var den extra awesome för att man fick bådda måggan! Och det var skitvarmt i vattnet på grönan så man kunde bada länge, länge. Det var nån som varit och busat med tower of power så alla delar låg  överallt. Pontonerna hittade vi i alla fall och ett hett tips så här i efterhand är att ge fan i att åka på pontoner trots att de flyter, de är gjorda av glasfiber och som ni vet så kliar det nåt så förbannat efter ett tag! Jag är fortfarande helt prickig, men det var värt det!

Sen blev jag bjuden på världens jäkla godaste entrecote av världens bästa sambo före vi fortsatte på den där förbannade muren. Det blev mycket gjort men de skulle blivit mycket mer gjort om jag hade haft 30 kg mer muskler och varit man. Men en gör så gott en kan så nu är det väl inte så jävla långt kvar.
Efter jag burit stenar tills armarna domnat bort så gick jag in och gjorde ett försök på g.i kladdkaka, jag tänkte att efter succèn med g.i pizzan igår så skulle det här väl också bli en smash...nej. Så var inte fallet. Det smakade närmast som en chokladomelett och kladdigheten var helt enkelt icke närvarande. Jag tror att hemligheten till en bra kladdkaka består i mängder med mjöl i kombination med hinkvis med socker.

varför har jag aldrig sett "its always sunny in philadelphia"? Dumma, dumma flicka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback