kakeljävel!

jaha, då hade man äntligen hittat svart/vitt klinker och ett jävligt fint kakel till köket. Vad händer då? Då har bägge två utgått! WTF! Jag är så arg att jag inte vet vad jag ska ta mig till. Man kanske ska uppdatera tidningsjävlarna man har på sitt företagshelvette så att kunder inte får spunk när skiten är slut!
Det där var alldeles för mycket svordomar än vad som är brukligt i en blogg, fan vad tur att ingen läser ändå!

Har snart inhalerat en ask med salta björnar  i argen.


Vet inte vem den här arga bebisen tillhör, allt jag vet är att vi är förenade av vår ilska! Gaaaaaah!

Kommentarer
Postat av: foliehatten

och vinnaren i kategorin "Dagens i-landsproblem 2009" gååååår till........... enerverande lång trummvirvel Singular! :D

2009-12-03 @ 21:01:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback