Första officiella semesterdagen!

Nu är den äntligen ÄNTLIGEN här! Och jag älskar det! Så länge har jag stått och kastat lystna blickar ut genom skyltfönstret på människor i fåniga hattar som spenderar mycket mer av semesterlönen än vad de borde. Nu är jag en av dem!
Firade lite lätt igår med vin och korvfest hos nator som föregicks av en jävligt trevlig middag på bryggargatan. Jag brukar inte tycka att man bör lägga 300 spänn på mat men det var faktiskt värt det den här gången.
Sen gick vi ut på 06 men jag har en tendens att ledsna på det där stället så jag och vanti gick på kalles  där stämningen nästan alltid är snäppet högre.
Sen hoppade pigge igelkott ut ur en buske vid 06 och bet mig i fingret helt oprovocerat! Okej kanske inte helt, jag pekade faktiskt och ropade "kom lilla pigge", i min hjärna trodde jag att han skulle komma fram och kanske nosa lite på mig men han sprang fram och tog en mycket liten tugga av mitt pekfinger. Sen  tultade han tillbaka till buskagets trygga skuggor för att ta nästa fulla idiot som var dum nog att tro att Pigge bara har positiva igelkottsbestyr på sin agenda.

Ikväll fortsätter firandet!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Glöm inte att ta stelkrampsspruta nu...

2009-07-18 @ 17:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback