Woke up this morning with spån in my eyes

Spån här, spån där, spån jävla everywär! Livet för en byggare är inte lätt. Fast det blev lite snack och mycket verksta igår i alla fall och det kändes bra för min pdol stress att få klart så mycket som möjligt. Palle slet som ett djur för att göra klart garderoberna, så nu ska vi bara få upp dörrarna i sovrummet så kan jag flytta mina kläder från högen i gästrummet. Jag hatar att bo i byggoreda men det måste göras. Sen slipade jag skiten ur sänggaveln och målade den svart, det känns fortfarande som att jag har spån i ögonen and they hurt!

idag regnar det mårdar och hermeliner så vi får väl se hur det blir med att ta sig till brevika och göra sig av med all bråte som just nu populerar vår altan.

Såg andra delen av pestens tid igår, jag fattar inte att jag inte sett den än. Den är ju riktigt bra med massa b-skådisar. Jag älskar den halvt efterblivna killen som inte kan stava men försöker ändå.
"M O O N, that spells retarded".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback