Oj så ledig

Det känns väldigt passande att vara ledig idag, en dag till på arbetet och man skulle kanske utvecklat en mindre hjärntumör. Nu hinner man få en dag att kontemplera.

Jag vill så jättegärna åka till uppsala i helgen för henkes 30-års fest. Tyvärr verkar detta helt jävla omöjligt för att jag jobbar på lördag och det senaste planet går 14.20. = 40 minuter före jag slutar. Och hur lätt blir det att sluta tidigt? Ehhhhhhh nä.  Det är inte över förens den överviktiga damen sjunger, men just nu verkar det som att hon står i logen och sätter de avslutande toucherna på sin make-up.

Palle kom hem tidigt idag! jag trodde att han skämtade när han sa att han tagit halvdag för att hänga med mig. Pluspoäng!

Idag ska jag till banken och prata pension. Det känns ungefär lika spännande som ett tarmvred. Men det måste göras. För tänk om jag lyckas leva tills jag blir 65? Eller är det 98 nu för tiden? Då måste jag ju ha en slant så att jag kan resa jorden runt. Thats a pretty big if.

Kommentarer
Postat av: henkish

livet handlar ju faktist om prioriteringar, lösningen är ju lika enkel som genial: skolka från jobbet! :D

2009-09-02 @ 13:32:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback