Smidelid!

Jag har mått så oerhört bra på sista tiden. Allt verkar ordna upp sig på jobbet, så vi får hoppas att det fortsätter så! Det känns jäkligt kul för nu händer massa nya saker...sehr spannend!
Plus att Andreas ska börja jobba hos oss också! Det känns jäkligt trevligt så jag hoppas att han kommer att stormtrivas.

jag går bara och väntar på att det ska bli fredag så att man får träffa lilla Izabella Viola Margot och krama skiten ur henne! Hon är tydligen jättetrevlig, hur trevlig nu ett barn som nyss kläckts ut kan vara. Men hon sover tydligen bra och  vad jag förstår så är det top notch. Som sagt, längtar som FAN!

Synd att Palle befinner sig i münchen och hinkar i sej öl. Men det kommer säkert fler bebischanser misstänker jag, jag har hört att de lever ett tag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback