Up with the tupp

Jag vaknar skittidigt som vanligt, palle ligger kvar och drar sig till för evigt, som vanligt. Jag vill verkligen åka till Japan. Vi har hittat en skitbra resa så jag tror bestämt att det blir en liten trip för Pahlin/Larsson hushållet. FAAAN vad coolt! Och eftersom att vår lille compadre Martin redan kommer att bo där så passar det ju ypperligt att åka och hälsa på det lilla livet. Yey!

Vi hade järngänget gathering igår hos Antesvante vilket var trevligt. Och trevligare blev det när plötsligt good old Zlatan lyckas rädda dagen för svenska fotbollslaget och henrik för den delen då han satsat på att de skulle vinna. Kan man inte bara klona den där zlatan också vinner Sverige varje jävla gång? Det skulle väl funka, plus att det skulle bli fruktansvärt enkelt för kommentatorerna..."Här kommer Zlatan som passar till Zlatan som gör en liten rolig lobbgrej med en piruett och passar Zlatan som totalt dribblar bort alla tecken på motstånd och gör måååååål!!" Zlatan! Zlatan! Zlatan!
Jag hatar fotboll.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback