Julen so far

Jag har nog legat på latsidan när det gäller bloggen men kan jag hjälpa att jag har så jäklarns mycket att göra? ee who am i kidding, det enda jag gör när jag inte jobbar är wowa och bråkar med a-kassan.
Julafton i alla fall. Trevligt att fira med Palles familj, de verkar verkligen tycka om varandra. Inte som hos oss då kärleken mer är påtvingad. Men nog saknade jag de små liven litegrann. Mina klappar:
*en enorm kattlåda som till och med rymmer tjockisRocky. Tack Ulla!
*en skitfin börs som rymmer alla mina onödiga kort, creds to ulla o åke.
*300 bagare av Farmor Pahlin, I sure needed that!
*en keramikängel av Ricky Martin!
*Två böcker om kaniner som förlorat sin lust att leva, har sällan garvat så mycket. Thanx Malin
*påslakan
*En kattklöspinne, skapade allmän entusiasm bland kattpopulationen i leggan. Tyvärr skrämde rocky bort lillan från att nånsin våga använda skiten. Tack ändå mamma!
*En matta
*Örhängen från Bro, bling bling! I love them so much!
*Min skitifna wow-tröja som jag fick av systeryster, som är skitcool och inte på något sätt nördig!
*Ett underligt ljus som skiftar färg när man bränner det, tack moster.
*En ny tevebänk, jävlat på tiden! Men oo så mycket finare det blev i vardagsrummet!

nu kansk jag har glömt nåt men skit samma, jag är skitnöjd i alla fulla fall:)

Juldagen var skitbra, dock med viss avsaknad av en viss norrkvinna men du får leva i mina drömmar;)

Just nu har jag mest funderingar vad som händer på nyår, men det löser sig.

ska fortsätta bråka med a-kassan. ååå vad jag tycker att det är kuldetärnogdetbästajagveeeeeeet :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback