bleh

Nu har de äntligen gått för dagen, inte för att de var otrevliga eller nåt för de var de verkligen inte, men allt jäkla liv. Nu har två glas ramlat i golvet pga total demolering av toaletten. Thats right folks, vi har ingenstans att skita. Ni kanske skrattar, det skulle jag också gjort om det inte var så att vår replacement toilette är den äckligaste, vidrigaste platsen på jorden! Skämmes Gnido!
Idag fick jag veta varför a-kassan är så rackarns sega..de påstod nämligen att jag inte hade skickat in ett brev som de krävt för å säg en månad sen. Sanningen var snarare att jag skickat det där jävla brevet så fort jag fick kravet så till slut hittade idiotkärringen det med ett "hoppsan, det var visst här". Hoppsan??
Hoppsan, jag har visst inga pengar att betala räkningar, julklappar och diverse..hoppsan jävla hoppsan.
Bäst att jag får en fet summa retroaktivt annars avgår jag som människa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback