Lite gladare

Dags för ett gladare inlägg eller vad tycks? Under den här skitperioden har folk verkligen ställt upp, ensamheten börjar sakta förtvina. Trots detta har jag nog lärt mig att vissa helt enkelt inte vill lyssna på en när man bara vill prata problem. Det kan man ju inte bli arg för även om jag ibland varit just det, men jag har väl lärt mig vem jag kan vända mig till i fortsättningen. Nu måste jag hoppas att allt kommer att lösa sig till det bättre.

var ut i fredags, känns lite konstigt när jag helst går ut på lördagar. Kul var det i alla fall med mycket teens och lite singstar vilket resulterade i en böter för lägenhetsägarna. man ska alltid skicka lappar när man ska ha fest..eller bullar, bullar funkar oftast bäst.

Nu till nyheten. Under månader av hån mot folk som lägger pengar på W.O.W sitter jag nu här själv och spelar som besatt. Jag har sjunkit till botten, och jag gillar det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback