Det växer lökar överallt

Jag var nyss på mitt möte med min kära handläggare på arbetsförmedlingen..fan vad pinsamt det är när en vuxen människa inte kan erkänna att hon har fel. Först var jag förbannad på henne men nu tycker jag mest synd om kvinnan. Det kan inte vara så kul att ha ett jobb som är så pass styrt av regler och bestämmelser..så jag tänker bara göra mitt och gå vidare med mitt liv och vara jävligt glad för att jag slipper jobba på arbetsförmedlingen.

jag känner fortfarande av sviterna från helgens Norgetripp, för det första har jag ont i nacken från den långa bilresan, för det andra så kommer nog min mage aldrig bli densamma efter alla jäkla shots som erbjöds..är jag den som tackar nej? På fredagen drack jag faktiskt bara en halv fernet, men dagen därpå blev desto värre..inga fernet dock. Fernet är nog den äckligaste dryck som gjorts av mänsklig hand..ändå insisterar ändå Kjetil på att vi ska konsumera större mängder av detta gift varje gång våra vägar möts. Den stora höjdpunkten på resan var ändå fredagkväll på vårt lilla nachspiel då kjetil plötsligt drar fram motorsågen och går lös på förrådsdörren, varpå han yttrar frasen "kan någon städa upp det där".
haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback