Inflyttningsfest del 1

Så var Hesselhuset infestat! Det var en ganska blygsam, men ändock rivig hemmafest som Pahlin/Larsson bjöd på. Jag tror att folk diggar det där med att man kan prata skithögt när man bor i hus. Om någon hade en decibelmätare i köket när sudde drog på som värst så hade den nog inte varit i ett stycke. Men vad bryr vi oss om det egentligen? Inte ett jävla nå!
En skrämmande tanke då en festdeltagare kom på: tänk om sur-tanten och sur-gubben flyttar in i huset bredvid? Vi skrattade åt tanken men nu kom jag på att chansen finns ju. De var ju ändå ute efter att göra våra liv till ett helvette. men jag tror att vi kan sova säkert, kan man inte gå ordentligt så är risken att man köper ett hus inte så stor. eller?

Palle fick fira sin bemärkelsedag med ståta och pomp! Jag ska inte säga vad jag köpt åt palle för jag får bara en massa antydningar om hur pervers jag är men det är en sak man har till datorn som bär en viss liknelse till ett av våra skogslevande smådjur. Glad blev han i alla fall. Men Nator, å nator. Han hade fixat en sparkstötting som han skrivit "hesselexpressen" på. Helt underbar och går som ett skållat spjut genom natten!

Ikväll inleds inflyttningsfest del 2, på allmän(henkes) begäran. och det kommer bli minst lika spektakulärt!


Kommentarer
Postat av: Rahkola

Åh, låter verkligen som att jag missade nåt men ni verkar ju ha inflyttningsfester på löpande band så jag hoppas att någon infaller 30 dec - 4 jan=)

2008-12-20 @ 16:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback