Dagen C..P?

Sitter här i min äckliga lilla lägenhet och väntar på att klockan ska bli ett så att jag får göra bort min cidescoskrivning.
Oo btw jag är numera auktoriserad hudterapeut! I torsdags så hade vi gjort klart alla prov och ja det verkade ju ha gått bra så nu är hela klassen klara. Tyvärr så visade det sig att en apas farbror skulle klarat skiten men jag kan i alla fall stoltsera med mina betyg som kommer hem till Pite om några dagar.
Det har varit jävligt mycket fest de senaste dagarna, i torsdags firade vi som satan med karaoke och öl och lite mer öl och sprit. Det var helt sjukt roligt, sen på fredagen så åkte de flesta i klassen till dermarome som stod för mat och dryck. jag var faktiskt väldigt städad jämfört med mina vänner som inte riktigt kunde fokusera blicken. Det slutade med att vi skickade hem en tjej med taxi pga hennes oförmåga att forma meningar och använda sina extremiteter.
Som sagt så ska vi skriva cidescoprovet idag. Det kommer en tjej från frankrike som ska agera examinator under de närmaste tre dagarna. Så nu är det liksom kulmen på hela året och känslorna svallar ganska friskt i vår östrogenstinna grupp. Jag vill inte ens tänka på vad som händer på tisdag när vi tar examen på riktigt, tårar kommer att flöda låt mig berätta!

Kommentarer
Postat av: Ida

Men vaaa..? Är du redan klar?! Fan vad kul! congratz för faaan! Blir det Pite för hela slanten sen eller? Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback