två steg bakåt..

Imorgon börjar jag min utbildning på aditro...igen. Jag vet att jag borde vara glad för att jag har ett jobb men på nåt sätt så känns det bara som att jag färdas bakåt istället för framåt. Jag är ganska bortskämd när det gäller jobb men det är för att jag aldrig kunnat se pengar som en motivation. Man borde få lön varenda dag och helst genom en liten ceremoni då alla på kontoret kunde stanna upp medans chefen skulle, iklädd en frack,  deklarera att Ingela har jobbat jättebra idag och har tjänat ihop så och så många kronor. Sen skulle alla applådera och vissla.
Är det för mycket att begära?

-Pappa, vad är en mus?
-Det är det mamma har mellan bena.
-Men..vad är en fitta?
-Det är resten av kärringen!

och det tyckte jag var kul! ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback