Bye suckers!

Jag och Pallekuling var nyss och besiktade huset. eller inte vi men en man som hette Per. Han var helt fantastisk! han kröp runt i små skrymslen och gjorde små anteckningar. Till slut kunde han konstatera att "hejn var mycket wackert". Och det tyckte jag med! Jag vill bara flytta in nu med det samma men tyvärr så måste rawi bestämma vem som ska få leggan efter oss. Hoppas verkligen att det blir nån som kan flytta in på momangen! Förut var jag jävligt skeptisk om att flytta men nu känns det bara kul! Tänk att jag får bygga vad fan jag vill! Killen som haft huset hade varit riktigt händig och fixat massor med grejer så nu är det bara att fortsätta på drömmen:) Gaaah! Det här är typ 1000 vuxenpoäng!

Kommentarer
Postat av: Nobban

Tjena:) Hur är läget? Har ni köpt hus, fan va kul=) Vart då? Hoppas allt är bra, kram!

Postat av: Ida

men hallådär vilka vuxenpoäng! Fan vad kul!! mina och henkes köpa-lägenhet-vuxenpoäng känns helt plötsliga som en fis i rymden (okej, egentligen henkes poäng eftersom det är han som -egentligen- köpt den, men whatever) Vart har ni hittat drömhuset? och framförallt, när är inflyttningsfesten? ;) ha det fint!

2008-09-18 @ 00:12:07
URL: http://edith.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback