oh joy!

Det är många på sista tiden som kommenterat att husköp är en väldigt vuxen grej, inklusive jag själv. Måste det verkligen vara det? Tänk om man mest vill bygga karuseller och fällor på tomten? jag vill se mitt hem som ett lustiga huset, där borden sitter i taket och katterna föder hundvalpar. Sen skulle jag gärna vilja träffa elvis och semestra på solen.
But a girl can dream cant she? 

Vårt lilla kyffe är beläget i småstadsidyllen öjebyn, där man kan titta på trevliga små bebyggelser i närheten av en väldigt vacker kyrka. Eller så kan man äta på pitstop och inte äta på paltzerian. När jag försöker förklara för mina "vänner" vart huset ligger så säger de, oftast före jag pratat klart, "SKA NI BO PÅ HÄSSEL??" men neeeej, det ligger inte, låt mig upprepa ordet INTE, på Hässel. Det ligger nära fotbollsplan och det är inte nära hässel. INTE sa jag!

Inflyttningsfesten kommer att inträffa. När är upp till rawi, men när den gör det kommer samtliga att bli informerade, möjligtvis en halloweeninflyttningsfest? 

Nä nu måste jag gå och träna på min tillgjordhet, bon soir!

killing joke
 Tecknarkarriären fortsätter, denna gång med en illa knuten slips och ett galet leende.

Kommentarer
Postat av: Big Fred

Hey Boob. Jag och clärkan var förbi huset härom dagen, its a nice (sägs med Borat röst). Hängde väl några döda hässelungar från stuprännan men annars såg det ut som ett vanligt hus.

2008-09-19 @ 11:46:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback