Finväder!

Happ, står på jobbet och "jobbar". Hade en onödig diskution med en  amerikanska nyss om huruvida det behövs nagelsalonger här i Luleå. Hon ansåg att det var absurt att det inte gick att fixa naglarna på drop in som det minsann gick i san fransisco. Ja inte vet jag men jag tror att vi befinner oss i Luleå och inte i San Fran, och om du tror nåt annat så är du ju dum i huvet. Jag ska ge dig ett råd, spring ner på videoteket, die hard finns nämligen på dvd och brucans budskap är enkelt; "jippie kye yey motherfucker", ha en bra helg så kanske poletten trillar ner! Sa jag i mitt huvud och skrattade för mig själv.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Haha! jag gillar livscoachen:)

2009-04-19 @ 15:00:19
Postat av: anonym norsk

jaaa... nagelfix drop in fanns de massa av i aussie också.. fast vi gick bara förbi.

2009-04-21 @ 11:20:24
Postat av: Läsare nr 3

du skulle ha roterat med dina armar i ca 3000 varv per minut och gjort slarvsylta av hennes feta amerikanska bakdel!

2009-04-24 @ 04:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback