Städa och drömma

Håller på attt röja upp i soptippen som vi kallar ett hem. Solen skiner jävlat i hundranitti och drömmen om en kall öl i vårvärmen känns inte alltför avlägsen.

Jag hade nyss ett pinsamt ögonblick med min katt. Ni vet när man träffar på någon som man måste gå förbi men sen råkar båda välja samma håll också måste man byta håll men då plötsligt byter man åt samma håll också står man där i fem minuter utan att komma någon vart...sen känns det jobbigt för att man faktiskt stått väldigt nära en komplett främling och sett ut som ett spastiskt fån. Man vill bara vända sig om och säga till personen "Du, jag är inte sån annars". Det hände med min katt och jag vet att lillan kände sig lika bortgjord som jag, det såg jag i hennes tomma, glasartade blick.


Kunde inte sova längre, för mycket att tänka på. Så jag tjuvstartade med städningen, jag vet att Palle inte lider särskilt mycket av det, det lilla mongot. Vi stannade för övrigt uppe till halv 2 igår och spelade resident evil 5, skitkul spel! Och jag måste säga att Chris Redfield förmodligen aldrig varit i bättre form än han var i går. Man måste ju natursligtvis bortse från att nån jävla unknown brud råkade få högre scores än honom men som sagt, det BORTSER VI FRÅN.

En sån där parbild som jag vet ALLA älskar, kolla bara, har ni sett nåt finare? Det där är kärlek people! Titta på det och känn den där känslan av avund, som nästan känns snarlik avsky, gro i era magar!

Eller så kan ni fästa korpgluggarna på något intressant istället:


Jag vet, inte den bästa kvallan men det för fanimej duga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback