Valborg schmalborg

Kom just hem och kissar nästan på mig lite för att jag får sova ut i morgon. Ahh, lediga onsdag, how I love you, let me count the ways..

Jag är lite deppo för att valborg kommer att bli en blek tillställning..mina små monster ska till fjälls och köra sönder sina skotrar så att de inte går att sälja sen och jag måste jobba lördag så jag kan inte följa med. Inte för att jag skulle FÅ följa, med risk att bli stämplad som "bromskloss". Men det hade varit trevligt att veta att jag hade kunnat snika med i bagageluckan om jag hade velat.

Istället kommer jag att deltaga i min tjocka systers
modevisning som kommer att äga rum på pontusbadet den 1:a maj.  Det kommer att bli galet så om ni vill komma och se mig göra bort mig själv medans jag bär nån slags underlig kreation på huvudet, borde komma.

Nu ska jag ut och vandra runt i perfektionen som är Öjebyn.


Kommentarer
Postat av: Anonym

du måste vara min favvo!

2009-05-01 @ 13:03:36
Postat av: Anonym

du måste vara min favvo!

2009-05-01 @ 13:05:13
Postat av: Anonym

är hon gravvo?

2009-05-01 @ 13:08:08
Postat av: Läsare nr 3

w00000t?

2009-05-03 @ 16:24:53
Postat av: Anonym

Hej! gå gärna in på www.petroochjossan.blogg.se och titta lite:)//Petro och Jossan;)

2009-05-03 @ 16:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback