Dayman....fighter of the nightman

Det är väldigt varmt opa hessel idag. Jag fattar inte varför det inte går att skapa ett korsdrag i det här jävla huset. Vi har alla fönster öppna men luften står jäklat still. Åååååååå.

Jag och kalaspalle var hos Brobro och Lena idag och hjälpte dem att sätta upp nå utebelysning. Eller Palle och Anders satte upp belysning, Jag och Lena satt mest på sidan och småpratade om barn och skit. Lena har ju en bulle i ugnen som ser ut att vara jävligt välgräddad just nu. Det är beräknat till 3:e augusti så vi får väl se när det ämnar att ploppa fram. Man kan inte hjälpa att undra hur det känns att vara en människa med en människa inuti. Som en sån där rysk matrosjsjka. Inte för att jag är det minsta intresserad av barn inom den närmaste framtiden men om ett flertal år kanske det skulle vara trevligt med en liten Palle junior. Fast man ska inte ta ut nåt i förtid, om tio år kanske Palle lämnat mig för en tretton år yngre playboybunny och jag får reda på att allt mitt badande i pcm har gjort mig steril...hoppas inte.

Har jag sagt hur mycket jag älskar
its always sunny in philadelphia? inte? Weeeell låt mig berätta flickvän att det är den bästa komediserien jag sett evar! Okej första säsongen var definitivt inte lika bra som 4:e men det finns ju 2:an och 3:an kvar att se fram emot.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback