Kul helg eh nä!

Första helgen på väääldigt länge som jag inte varit ute, varför? 1. jag har inga pengar och då säger jag inte bara så för att man ska ha en bra bortförklaring, jag har festat bort varenda korvöre av lönen och, få se då, vad är det för datu, idag? Booohooooo! 2. Jag är sjuk, lite förkyld och det kan vara bra att vila bort det ibland istället för att dricka enorma mängder ren sprit för att "döda bakterierna". 3. Som sagt, vila, vad är det? Jag har inte haft en helg utan fest på väldigt, väldigt länge så jag tänkte att lilla levern kanske gör en vinnardans där inne. 4. Ingen var pepp.
Egentligen tror jag att de största anledningarna till att det inte blev nåt i helgen var nr 1 kombinerat med nr 4, nr 2 och 3 är mer samvetet som dyker in.

Men helgen har bjudit på väldigt mycket kvalitetsunderhållning i form av tv, film och Palles vredesutbrott gällande bytande av dörrar.
Tv har verkligen överträffat sig själv med program som: Stilakuten, unga mödrar, verklighetens housewives (en personlig favorit) och room raiders. Jag känner bara hur hjärncellerna multipliceras!
Eftersom att datorn råkade ådraga sig en släng av virus, faktiskt inte till följd av mitt överdrivna porrsurfande, så var filmurvalet aningens slimmat. Därför gick vi old school och hyrde 3 filmer för 120 spänn på videoteket. Det blev en film om che guevara som endast var del 1 så det blev lite av en cliffhanger, "Franklyn" som verkar vara nån thrillerfantasygrej och "pineapple express" som jag har en smygande föraning om att jag har sett.

Men nu ska jag fortsätta fylla min hjärna med kunskap genom att bänka mig framför "how to look good naked", Aaaw tv, I love you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback