Sista ledigveckan

Jag har faktiskt redan ångest för att man måste börja jobba om en vecka. Det har varit så fruktansvärt kul på den här semestern! Jag lyckades till och med dra med Pallelito till vänortskalaset trots att han var lite bakis och förkyld. Det var jäkligt kul trots att jag gick med på att betala bådas biljett vilket jag i efterhand ångrar. Känns förbannat onödigt att slänga ut 700 spänn bara för att man ska ta sig in på världens sämst upplagda öltält och åka lite radiobilar. Men visst Pär, jag bjuder på den, det var ju trots allt jag som ville att vi skulle åka.

Idag är det kopiöst varmt så jag funderar om det kanske kan bli lite bad senare när Pär kommer hem från sin måndagsmorgongolfrunda.

Spelade ut monkey island, launch of the screaming narwhal igår till min stora sorg. Det var riktigt, riktigt roligt. Som tur var kommer det 4 nya delar men jag vill inte vänta! Jag vill ha dem NU!

FYI så filmade jag bara cola incidenten, så tekniskt sett har jag aldrig hällt cola  på Karl så är därför oskyldig till det hela :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback