What a day for a daydream

Jaha, då kunde man inte sova, igen. Vad gör man då? Man går upp, gör sej lite te och sätter sig och försöker hitta nåt vettigt bland alla reklamprogram och ringain spel. Jag hittade lite La ink och nån special på peter gabriel. Den var ganska intressant, jag hade väldigt lite kunskap om den mannen. Jag kommer säkert vara tacksam den dagen man sitter och spelar TP och frågan "Vem har den mest spelade videon på mtv genom tiderna?" dyker upp. Då är det jag som tar tårtan.


Jag vet inte riktigt vad vi höll på med igår, det var byxlöst i alla fall och det var typ en kille från basic element som freakade ut på statt. Borde han inte haft lite tid på sig att öva in sången efter alla åren? Tydligen svår text eftersom allt var playback. Sen kunde dom väl ändå ha fixat en brud som mimade eller nåt. Tattig produktion, men bra energi!

Sen tog jag lite på brolle junior när han gick förbi, inte för att jag tycker att han är så snygg, men då har man i alla fall tagit på brolle junior. Har du tagit på Brolle junior? Nä, tänkte väl det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback