You got to pay the trolltoll to get into this boyshole

Har haft en jävulskt trevlig dag. Istället för att ligga hemma och vara bakis och tycka synd om oss så drog jag och paulie ner på stan och tog en fika med Freddebanan. It was most pleasant! Sen fick jag min dos av kattungelovin då Fredde tar hand om en liten birmakattunge...jag dog några gånger om när det lilla kreaturet tittade in i mina ögon och tvättade min näsa. MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ
Kan inte Lillan få kattkids snart? Då ska jag fylla badkaret med kattungar och låtsas att jag är kung av alla katter.

Gårdagen var hemskt trevlig den med, vi var hos Marcus och snackade skit och spelade onkel kånkel så att det stod härliga till! Sen spillde marcus ut mitt vinglas 2 ggr på en mycket kort tidsintervall vilket var ganska komiskt. När sen Palle fick nån flipp och sparkade ut mitt  glas en tredje gång så började det bli aningens gammalt.
Annars hände inget speciellt, Kalle kastade tuggad mat på maxfönstret och gjorde 69:an med en soptunna, helt normalt.

Nu ska vi inleda "no pants party". Jag är inte riktigt säker på vad det innebär, men jag antar att det blir en hel del ankeborg för Grabbarna grus. Jag har ju faktiskt kjol på mig så jag tänker smita undan byxlöseriet, boom bitches!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback