2½ dag till semestern

samtal i köket:
Palle: Du måste betala mig 750 spänn
Jag: Mååååå fan åååå... kan jag inte göra nåt annat istället?
Palle: Ingela, det där gjorde just dig till en hora

Jag menade faktiskt mer att jag kunde klippa gräset eller laga mat eller nåt.



Idag hittade jag en väldigt trevlig butik vid namn fröken april. Jag har alltid trott att det var nån jäkla tantaffär men det visade sig vara ett underbart litet kitschparadis! Så jag splergade till mitt hjärtas fröjd så nu är jag några jävligt dyra kylskåpsmagneter och en almanacka rikare. Och vem sa att man inte kan köpa lycka? Det finns ju en hel jävla affär full med lycka!

Kommentarer
Postat av: Malin Pralin

Det ärr min favvoaffär i Luleå! 50-tals kitchets ultimata paradis!

2009-07-15 @ 20:39:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback