PLOL

Det var faktiskt inte jag som kom på den vitsiga rubriken så jag måste ge creds till party marty och hans sjuka sjuka hjärna.
Pdol kom och gick. Vi kom, vi såg, vi nosdök, rakt in i dimman.
Det var sjukt galet precis som alltid, men jag måste säga att lördagen kändes lite krystad med tanke på att man hållt på i tre dagar dessförinnan. Men kul var det! Torsdagens flottrace var riktigt, riktigt kul med ca 70 flottar/båtar/svanar/valar flytandes nerför piteälven. Jag har sällan skrattat så jäkla mycket och fan vad kul att sofia och kjetil kunde följa med!
Fredagens förfest på hessel var mycket välkommen då det betydde att man inte behövde röra sig så långt för att börja vina, har faktiskt inte blivit nån förmiddag på Kittel som det brukar men det hade nog inte orken räckt till iofs. KUL som fan att det blev sån bra uppslutning trots att altanen råkade gå sönder en smula men så går det om man använder vanliga jävla skruvar för att bära upp en byggnation som förmodligen ska bära ett tiotal pers.
Tyvärr är det alltid lika tråkigt när allt är över men man vet ju att det kommer ett nästa år. Sen är det faktiskt Lulekalaset nästa helg.

Annars är det mycket bygg, vädret är tyvärr skräp men det gör inte så mycket när man konstruerar. Förhoppningsvis blir det solat i morgon då Tower o Power ska sjösättas, oh it will be a glorious day! Nu fick vi ta en paus i Pestens tid medan Palle säljer skäpäckelaudin! wohoow the peace of crap is gone gone gone!


Kommentarer
Postat av: Läsare nr 2

Tack för att du äntligen uppdaterar din blogg. Har haft några fruktansvärt tråkiga dagar på jobbet och jag är principiellt emot att läsa modebloggar så jag har helt enkelt bara suttit och stirrat ut i intet med en tom blick samt spelar spel på kaninkul.se =)

Men idag, åh idag är dagen med stort D fick jag äntligen en liten resume av pdol. Vad menas med PLOL då? fattar inte =)

ha det gött och bygg försiktigt! Kraum

2009-07-30 @ 10:39:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback