Saker man älskar att hata

Jag har funderat väldigt mycket på saker som gör mig irriterad i min vardag, så därför tänker jag skriva av mig lite i form av en underbar hatlista.

Jag hatar:
*Radio Rix
*Folk som kör 100 trots att det är 110
*Alla som har semester när inte jag har semester
*Folk som tränger sig i kön
*Dumhet, och då menar jag social efterblivenhet och inte att man aldrig lärt sig stava till nationalencyklopedin (Jag fick googla den rätta stavningen för övrigt.)
*Filmer där Keanu Reeves har någon slags roll
*Försenade leveranser
*Att jag inte har råd att göra om mitt kök


Nu måste jag skriva en bra-lista för att balansen i mitt lilla universum ska ställas till rätta.

Jag gillar:
*Sunshine
*Lollipops
*Rainbows
*Kattungar
*Monkey Island 5
*Brüno
*Sam Worthington
*Grill!
*Semester!
*Neil Gaiman
*Umgänge
*Frågesport
*Kärlek


Jag trodde faktiskt att hata-listan skulle bli bra mycket längre, jag skulle faktiskt kunna skriva mer bra-grejer men jag vill inte att det ska verka som att jag är en alltför stor optimist, sånt är inte bra för en.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback