Extremt ledig

Å underbara lycka! Äntligen fick jag sova ut! Trots en del protester från en jamande tjock svart katt så har jag sovit tills 10! Det känna som att jag kan göra vad som helst idag, men förmodligen kommer jag sitta framför teven, bestämma mig för att inte springa och skita i att klippa gräset. Nee gräset måste klippas annars kommer jag få det där talet från palle igen om att vi lever i ett jämlikt förhållande och att jag faktiskt får ta och göra nånting nån jävla gång, och det talet blir gammalt ganska fort.

Nu är det officiellt mindre än en vecka kvar tills vi tar vårt pick und pack och åker iväg på the mother of all roadtrips! peppad? eeeJO! Måste bara bestämma allt man ska packa och försöka att inte glömma alla biljetter.

Resplanen är för närvarande ganska luddig, vi ska fira midsommar i götlaborg i alla fall, sen blir det ac/dc på söndan och motley crue på torsdan efter. Allt emellan det kommer nog mest att improviseras, det finns vissa planer på uppsala. Och Sundsvall på vägen hem. Nån som har nåt förslag? Skrev hon naivt i tro om att någon faktiskt läser det här dravlet.

Kommentarer
Postat av: foliehatten

muppsala! yayness! erm...

2009-06-12 @ 11:33:50
Postat av: Freed

Skara sommarland säger då jag

2009-06-12 @ 12:57:21
Postat av: Ja du...

Rocky och Sessan då?

2009-06-13 @ 10:59:54
Postat av: Anonym

och gräset...

2009-06-13 @ 11:00:42
Postat av: Läsare nr 2

Uppsala för böveln!!! När är de ni isf kommer? Jag åker hem 25-28 juni....

2009-06-13 @ 12:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback