Pigge


Titta vem som spralade runt i palles press-änning! Om inte Pigge igelkott. Jag har döpt honom till Pigge utan hänsyn till vilket kön pigge må vara. Pigge är ändå hyfsat könsneutralt. Fast jag kanske inte skulle kalla en tjej Pigge, om hon inte möjligtvis svingade för andra laget, då skulle Pigge kunna vara ganska könsneutralt.
Pigge verkar inte uppskatta att bli störd i sina igelkottsskyldigheter som att hänga i folks kompostpåsar. Han såg väldigt överrumplad ut när jag stannade upp och skrek "Paaaaallleeeeee PAAAALLLLEEEE kom fort!!!". Sen tror jag inte att igelkottar tycker det är särskilt kul att bli fotade medans nån kille står och försöker få katten att visa intresse för den. Jag vet inte, men jag tror.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback