some fine wineööö

Sitter och lyssnar på oasis medans jag smuttar på mitt fina, fina california white vin och inser att vi förmodligen har spräckt högtalarna. Jag vet, california white är ett alkisvin men jag försökte hitta ett vin utan så mycket syra i och det här var ett av dem som hade typ 5 % mindre än de flesta andra. Plus att det går lös på plånboksvänliga 49 kronor.

Jag tror att Uppsala känns ganska spikat i resplaneringsväg, fan vad trevligt!

Jag har hört med mamsi och papsi om de kan mata katterna och Palle kuling skulle kolla med er (åke och Ulla) om ni kanske ville mata dem nån dag, men eftersom att Palle som bekant är framförhållningarnas mästare så antar jag att han inte har hunnit fråga än...så jag antar att jag frågar genom min blawg:)

Palle var eld och lågor i morse, då han fått förfrågan om att åka och kolla på det brittiska hangarfartyget som skulle ligga utanför lules hamn. Han ringde mig för ca 2 timmar sen och berättade att det aldrig blev nåt hangarfartyg för lag överförfriskade herrar, utan det hade legat för långt ut för att ens idas åka dit, fail!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback