Well hello mr wineglass

Sitter och dricker vin med sugrör för att jag ska testa om det motverkar  den fruktade "vintanden", ni vet då man ser ut som att man har har mumsat blåbär i 5 år. Så här långt går det..inte så bra, blånaden har redan börjat smyga sig fram efter bara ett vinglas. Och jag som trodde att jag var så smart..

Vi var på Krauta idag och skuldsatte oss med en st mur och ett flertal dörrar, det kändes bra, nu jävlar ska det hända grejer i hesselhuset!

Vi var och såg Terminator igår och jag måste säga att jag tyckte om den, väldigt mycket. Speciellt alla scener som involverade sam worthington. Varför har man aldrig märkt av den karln förut? Han snyggade ju ut Chrille Balle med hästlängder! Den får alltså 8 avsvimmningar och ett flås i kanten av mig. Sen var det ju ganska bra actionscener i den också men det var bara för att Sammy (Ja, han heter det i mina drömmar) var så förbaskat bra på att spela.

Å Sammy, låt mig vända den där plågade blicken till ett halvplågat leende,För utan plågan skulle du nog inte vara lika smokin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback