Why borrowphone!?

Palles äckliga lånetelefon började tjuta klockan 06.10 i morse. Jag trodde att det var jag som skulle upp i min förvirring och när jag väl insett att det inte var min telefon som bestämt sig att våldta min nattsömn så var det helt omöjligt att somna om trotts ofantlig tröttma. Inte det bästa sättet att starta dagen på, jag kan komma på minst tre sätt jag hellre hade blivit väckt och nästan inget involverar en röd, samsungäckel lånetelefonjävel.

Kul dag ändå, vi fick in i.d idag på jobbet. Jag försökte gömma min ofantliga upprymdhet över detta fakta eftersom att ingen annan verkade dela mitt pepp. Jag ska allt visa dem.

En vecka kvar tills tåget, a.k.a smulan, går! Och som jag längtar! Nu har man ju fått skattepengarna så det är bara att splerga! Tooot toooot here come de splergtrain!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback