Lyckan ler på öjagatan!

Helgen var skitbra som vanligt, jag har haft den stora äran att ha 3 dagarsheög och det är nog det bästa som finns i hela världen. Jag menar, på två dagar hinner man ju knappt sätta sig ner och fisa i fåtöljen.
I lördags var hela släkten hos bro och firade koppartaket. Han blev mäkta glad för våra presenter. Anneli hade varit smart och köpt ett 5-pack småbilar men slagit in dem separat vilket ju innebar mer presenter för lillkillen. Sen fick han en spindelmannendocka också som han glatt refererade till som "mannen". Vi är nog världens bästa fastrar evar!

Jag och sambon har fått mycket gjort i vardagsrummet idag, vilket är bra för jag skulle gärna vara klar med det tills födelsedagsfesten om 2 veckor. Jag och Anneli håller på att planerar en massa galenskap och jag tror att det kan bli den fånigaste festen på länge!

Skakbilder är alltid uppskattade:


jag har tusen fler men ibland kan man ju få för mycket skak...eller så är det bara jag som inte ids lägga upp mer bilder för att vårt internet är segt som stryk..det ena eller det andra.

Kommentarer
Postat av: Läsare nr 2

Haha, vad roliga bilder men varför kan jag inte klicka på dom så dom blir större? är jag en data-idiot kanske?

Och why ingela WHY blekte och färgade du grabbarnas skägg???!!

2009-03-16 @ 22:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback