Dagen blir 30-40% bättre med en snus

Just hemkommen från den andra stockholmsresan den här månaden och jag mår både fysiskt och psykiskt dåligt. Det var så helvetes trevligt att träffa Lina och bara få komma bort ett tag. Ryggen tog lite stryk från att sova på ett köksgolv den första kvällen, eller inte direkt på köksgolvet givetvis men på en halv soffkudde. Dagen efter så var vi så less på Linas gnäll om stabilitet i livet så Palle fixade världens finaste hotellrum, då blev prinsessan glad igen.
Jag tror även att Petter uppskattade hotellvistelsen, eller i alla fall ismaskinen.
Jag gillade Harrys jättemycket, mycket rock och konstiga människor..helt sjukt bra!
Ett rungande tack till pojkarna i Tyresö som med deras skämt och hat mot takida förgyllde allas vistelse.

Nu skulle jag bara vilja att Palle kunde  komma hem från jobbet han lovade göra före vi åkte iväg..BOO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback