I had a dog, and its name was bingo

Förlåt blogg, du har kommit lite i skymundan på sista tiden, men frukta inte! Även om vi ibland inte träffas vissa perioder så betyder inte det att jag slutat ha ett ensidigt fruktlöst förhållande med dig.

Det har varit mycket som skett i hesselhuset. Vi har byggt en massa och listat nääästan klart. Det känns som att hur många jävla lister man än sätter upp så finns det alltid minst 2 ställen till som behöver listas.
Sen var vi opa banken och lånade lite för att he in bergvärme, det kändes halvbra med tanke på att det var en satans massa pengar, men samtidigt kommer vi spara in på värme. plus att vi tänkte fixa köket när vi ändå håller på så vi satt och byggde ihop detta  med hjälp av ikea igår och jag tror att det kommer bli fent! Sen gick våran skräpäckel tvättmaskin sönder också men det var ändå på tiden att byta ut den så vi har beställt en cylinda som är miljövänlig och framförallt svart. Så jag känner mig ganska nöjd på det hela.

Helgen var fantabulous som vanligt. I fredags satt vi och lyssnade när Juzy repeterade vilket var förvånandsvärt bra. Om de där grabbarna inte kommer leva på sin musik inom en snar framtid så är mitt namn bengt. Sen kom Palle med en surprise när han bara satt sig bakom trummorna och faktiskt kunde spela ett par låtar, det var ett sånt där "jasså?"-ögonblick. I lördags var det hemmafest på hessel och det var korvfest som vanligt men väldigt trevligt.

Palle åkte just iväg till riksgränsen under en lång radda svordomar och jag som tänkte ta bilen idag får tänka om och åka skräpbuss istället. Jävla vinter, vad gör du här så tidigt?

Nä nu är det dags att påbörja veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback