Idag var det inte världens bästa torsdag

Nu har jag haft det för bra igen, för imorse ringde mamma och berättade att min lilla morfar ramlat och slagit nacken riktigt rejält. Så han ligger i sunderbyn och får inte röra sig. Han hade tydligen ramlat när han stått och beskådat en byggarbetsplats på nåt vis. vad är det med äldre män och byggarbetsplatser? Det är som deras mekka.
Röntgen visade iaf att det inte behövdes nån operation men han måste stanna på sjukhuset ett tag framöver. Stackars lilla morfar! Kul att vara på jobbet och verka skitglad när man egentligen bara vill gråta. Sen gick jag på psin för jag trodde att lite motion skulle vara bra, fel av mig! Det gick skitadåligt och jag missade varenda jävla rörelse. Så fick jag stå längst fram med instruktören till på köpet, jävla röta!


Hoppas du mår bättre snart morfar! / )
\ )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback