Mysgulleplutttussenusskväll

I går hade jag och Palle "myskväll". Fast efter 6 år tillsammans kan man knappast kalla det myskväll, då är det mer "brydigmeromfilmenändinpartner-kväll". Men det var kul! Vi såg först year one, som jag tycker var aweseome! imbd tyckte att den var värd en 5:a, så egentligen borde jag inte ens brytt mig om att se den, men för första gången hade imdb fel och jag ger den en rungande 9:a för låg humor och skämt om förhud! Se den!

Sen såg vi district nine, som jag hade absolut INGA förväntningar på, men som var riktigt jävla bra den med! Så överlag så får filmkvällen en 10:a för bra film och excellenta snacks. Jag åt mörk choklad och nötter, palle åt det plus en donut i äkta simpsonanda. han sa att det var för att vänja sig vid att äta socker till Octoberfestresan, men jag tror att han bara hade hankering for some snackering.

Idag kanske det blir nån form av festligheter, man vet aldrig med hesselfolket. Hesselkatten är för övrigt i löpen. Palle försöker kasta ut henne så att nån gammal hankatt kommer och sätter på henne så att vi får en massa missanpassade kattbebisar. Då ska jag starta en kattfarm och börja sälja den nya heta rasen "Hesselkatten". Hesselkatten är mycket mjuk och lurvig med ett hett och ombytligt temperament som ibland gränsar på schizofrent. Du kommer aldrig ha en lugn stund med din hesselkatt! Säljs på Hessel för ca 30 000. Dyrt? Säger du? Well, det kostar att föda upp satans kattungar låt mig berätta flickvän!

Okej, nu börjar det barka, Ida, vi får se om festen, jag vet inte om jag jobbar då, annars kommer jag!

Kommentarer
Postat av: Ida

Okej! Ska hålla tummarna för att du inte jobbar och kan komma :)

2009-09-20 @ 20:32:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback