Världens bästa måndag!

Okej, det är definitivt inte världens bästa måndag idag, men vi var på en föreläsning i stockholm. Det var en kille som hette Bengt Wiström som skulle motivera oss. och det gjorde han, med råge! Jag har aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv. Han var helt sjuk och hade några väldigt vettiga tips. Jag brukar tycka lite si och så om livscoacher men han gjorde föreläsningen så sjukt rolig. Så nu ska man titta sig själv i spegeln varje morgon och nästan halvskrika "IDAG ÄR DET VÄRLDENS BÄSTA MÅNDAG!" eller tisdag eller vad det nu kan vara. Så kommer det bli världens jävla bästa dag. Det är ju värt ett försök.

Helgen i övrigt var helt fantastisk! Dermarome hade verkligen splergat lös på tillställningen och Jazuragi kan kanske vara världens finaste spa. 80-talsfesten var  MAGISK och när tre tjejer hade klätt ut sig till KIZZ så visste man att det skulle bli en bra kväll. Vi drack skitmycket vin och tvingade Christer Sandelin att ge oss autografer. Han verkade så glad att 80-talet äntligen var tillbaka, go göbbe de där.

Men nu ska jag iväg och jobba före min lediga tisdag. Hoppas alla andra också kommer att ha VÄRLDENS BÄSTA MÅNDAG!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Ida

Hallååå jag vill se bilder på din 80-talsoutfit! :D Sen undrar jag om du kommer på mitt partaj den 26e? För du har väl fått smset? Fick svar av din snubbe att han inte kunde komma pga nån fjantig tysklandsresa, men jag hoppas verkligen att du kommer. Skulle vara grrrreat! :)

2009-09-18 @ 00:15:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback