Gone baby gone

Det var jävulskt länge sen jag skrev i the blogster. Jag har helt enkelt inte haft nån insoiration elle rtid, plus att jag inte haft nåt att skriva om förutom jobb, jobb och åter jobb. Och renovering. Vi har äntligen fått golv i köket, elle rinte det riktiga golvet men en spånskiva som golvet kommer att ligga på. Allt gick som på räls tills Palle springer ner i källarn svärandes och gormandes. "Vad är det nu?" Undarade jag genast bara för att gå in i köket och ser att vatten har sipprat upp från en av skruvarna i golvet. Kuken, det var ju en vattenledning där! Men no worries, Palle kuling styrde snabbt upp problemet genom att stänga av vattnet och ringa Conny the plumber som skulle kika på det hela. Tur bara att det inte blev nåt värre av det!

Nu ska vi åka iväg till replokalen ett tag och sen får vi se vart kvällen tar oss.

Jag lämnar dig med ett till kattklipp bloggen, för att jag vet att du, som jag, älskar kattklipp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback