I don´t need no doctor

Trodde att jag hade tid hos gynkan idag men det visade sig efter närmare kontroll att det visst var onsdagen den 10.e Mars det gällde. Vilket är trevligt då jag kan fortsätta spendera dagen med att göra absolut ingenting.
Det stämmer inte riktigt då mama är på väg hit så att vi kan fara på kupan och Reprisen och hitta gamla värdefulla antikviteter som vi kan rusta upp och sälja dyrt. Vi ska kolla på skräp dvs.

Vi hade en teamdag på jobbet hela dagen igår och låt oss säga att saker kommer att hända på presenta. Jag är pepp och lite skraj men jag tror att det kommer att bli bra.

Tog ut löshåret igår då frisörerna märkte att håret hade lossnat på sina ställen, detta betyder att jag måste kapa. Andreas tyckte att jag skulle köra på en så kallad "butch" vilket på svenska innebär i princip flint. Jag tror inte att det kommer att bli så drastiskt, men nåt måste göras, just nu är det stora tussar som bara gått av. jaja vi får se vad det blir.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback