Love set me free

Sitter i hesselhuset och lyssnar på The Idol, möjligtvis den bästa låten som gjorts av WASP. Jag hoppas att dom kommer köra den på lördag, då kommer jag nog att dö tusen ggr om.

Jag är helt slut efter den här dagen, jag tror jag håller på att bli lite förkyld eller nåt, det är inte precis som att man bestigt mount everest. Önskar att Pallegria var här, what else is new? Funderar på att uppta nåt slags vikariat i Morjärv bara för att få umgås med honom på dagarna..men vad fan gör man i Morjärv? Vallar renar och dejtar sina släktingar? Nää nu gick jag över gränsen, tremänningar kan väl knappast räknas som släkt.
Nu märker jag att jag tar ut min frustration på Morjärv, men hellre det än någon annan i min närhet, vem det nu skulle kunna vara.

Jag vill absolut inte ha barn än, men en dag när jag fått en liten knodd så kommer jag att lära honom/henne att världen kan vara jävligt kall och hård ibland, men är man bara snäll och håller hårt i sina drömmar så kommer det att ordna sig. Sen kommer jag att lära den att inte äta hundbajs, för det är bara dumt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback