These go to eleven

Jag fattar inte att jag inte sett spinal tap förut, det är inte som att man inte vetat om att den funnits, jag har väl aldrig fått tummen ur bara. Den är så bra att jag vill gråta! Nu är jag glad att jag sett den, men samtidigt ledsen för att man aldrig kommer att få nöjet att se den för första ggn igen. Så är det väl med allt bra egentligen, som de första monkey island spelen, jag önskar verkligen att jag aldrig spelat dem så man fick återuppleva allt det där sjuka, roliga och komplicerade. Fast jag skulle inte fuska den här gången...eller?

Den här helgen har verkligen varit höga berg och djupa dalar.. för det första så gör den här köks-situationen mig till något av ett instabilt vrak. Helst efter att man legat sjuk i 3 dagar utan att ha vare sig tv eller kök. Nu har de i alla fall börjat med köksgolvet så det ska bli klart på tisdag, sen kanske det tar nån vecka till för att bli klara med vardagsrummet.
Efter att ha sovit hela dagen så klarade jag inte av att bara vara hemma så jag följde med Petter på challange vilket var trevligt och lugnt. Kändes bara skitkul att träffa folk igen! Och sen har förkylningen försvunnit så det är ju about flippin time!

Annars har jag nött ganska mycket serier på sista tiden efter ett långt tags uppehåll. IT crowd är verkligen sjukt underhållande och Ugly americans är så underbart underlig. Sen har anneli lurat in mig på adventure time som också är jävligt sjukt men roligt! Nu ska jag även gå å titta på Venture brothers som Fredde tipsat om och se om det kan vara nånting.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback